31 januari 2013

31 jan.

idag hade jag egentligen inte ork till någonting. hur kan man vara tröttare när
man går upp kl 10 än kl 9? behöver förklaring på det. i någon minut funderade jag faktiskt på att skita i allt. inte gå till gymmet. inte jobba. bara sova. men jag tog mig till gymmet med inställningen "allt är bättre än inget" så jag ställde in bandet på 30 min och körde intervaller tills jag nästan dog. hade egentligen bestämt att 30 min fick räcka på gymmet idag, men körde lite styrka också bara för att jag kände mig så klen. fixade i ordning en dunderfrukost när jag kom hem och nu sitter jag och vilar mig en stund. har en hel del jag måste fixa med. har fått tusen brev från akassan som jag måste ordna med. pallar inte.
imorgon är en mycket, mycket speciell dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar