1 februari 2013

1 feb

jag har inte tillräckligt stor ordförråd för att kunna beskriva hur speciellt det här är. för tre år sen trodde jag absolut inte att jag skulle bo 50 mil bort från min familj, i Sundsvall, men den människan som är den bättre halvan av mig. det finns inte många människor som jag litar på till hundra procent. som jag vet ställer upp i alla lägen. som oavsett vad jag gör eller säger alltid finns kvar. som tar mig för den jag är.
det finns en människa. en kille. en som tagit mitt hjärta med storm och förgyller mina dagar. jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan honom. vi delar allt tillsammans nu. efter två och ett halvt år får vi äntligen dela vardagen. nu, när det har gått hela tre år börjar jag verkligen förstå vad kärlek handlar om. idag är det våran dag. idag firar vi tre år tillsammans. sjukt.
jag är stolt över att få ha honom i mitt liv. att det är jag som får somna och vakna upp bredvid honom. att jag får komma hem till hans kramar och pussar. att jag får vara med och ta del av hans drömmar.

tre helt fantastiska år. de bästa tre åren i mitt liv.

1 kommentar: