27 januari 2013

27 jan

sliten människa. har knappt sovit inatt. kan aldrig sova när chrille inte är hemma. vaknade 12.30 idag och var helt förstörd. men för att inte förstöra hela dagen så tog jag mig i kragen och åkte ut till birsta. provade en hel del kläder men fattig som man är så fick man låta bli att handla. det jag fick med mig hem i alla fall, som var sjukt välbehövligt, var en fin färgglad träningstshirt och tre par trosor från gina tricot. dit kommer jag gå och köpa fler träningströjor vid nästa lön! gick även till Åhléns och köpte svart klädfärg och en vas. så nu har vi fina tulpaner på köksbordet hemma! allt känns mycket bättre med färska blommor.
senare ska jag åka till matilda och vi ska laga mat och mysa. imorgon ska jag gå och köpa mig ett nytt gymkort och sen jobba mellan 16-22.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar