3 januari 2013

ny start. nytt år.

jag fick nog den bästa starten på 2013. firade in det nya året med två fina vänner och världens finaste kille. den andra januari fick jag ett telefonsamtal som innebar att jag redan idag börjar jobba på hemköp. har ju inte varit så lyckat med jobbet på delicato så från och med den första januari skulle jag få gå ner på endast 13 timmar i veckan. eftersom vi absolut inte klarar oss på det lilla så bestämde jag mig för att söka nytt jobb. och det gick ju bra!! så jag börjar alltså idag kl 19-22 för att vara med på stängning och se hur allt går till. jag kommer dock jobba kvar på delicato ett tag till, så får vi se! ska faktiskt bli skönt med lite annat också. jag blir så lätt uttråkad.
har typ legat och sovit hela dagen. ganska segt att inte ha nåt att göra förrän kl 19, men det får det vara värt! blir samma visa imorgon. nu ska jag äta resterna av tacopajen från igår, ta en dusch och ladda upp. är fan toknervös..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar