2 januari 2013

2012

har typ alltid gjort en krönika. varje år. men jag orkade inte nu. så snodde en sån här tråkig jävel..

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
flyttade hemifrån och bytte jobb och tog körkort!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade nog inga!

3. Blev några av dina vänner föräldrar i år?
min storasyster fick sin tredje son <3

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?
åkte nog fan ingenstans..

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
ett heltidsjobb och en massa pengar!

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
kommer inte ihåg det exakta datumet såhär rakt av men vecka 27 när jag flyttar till Sundsvall och våra vänner kom upp på gatufesten kommer man ju inte glömma!

8. Vad var din största framgång 2012?
att jag vågade ta steget och flytta hemifrån, 50 min bort från nära och kära. och att jag lyckades skaffa ett nytt jobb efter bara en vecka!

9. Största misstaget?
tror inte att jag har gjort några misstag sådär direkt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej. 2012 har varit ett friskt år!

11. Bästa köpet?
alla fina grejer till lägenheten!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
lägenhetsprylar, möbler, hyror och sånt skit!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
när min syster fick en son! den dagen det blev bestämt att jag och chrille skulle flytta ihop! och den dagen jag tog körkort :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
gangnam style, don't you worry child, flytta på dig mm.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
absolut gladare!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
kanske sparat lite mer pengar och varit lite mer impulsiv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slösat pengar.. på kläder.

18. Hur tillbringade du julen?
på tre ställen! förmiddagen i Flen, eftermiddagen i Gnesta och kvällen ute på lebro utanför Gnesta. med alla jag tycker om :)

19. Blev du kär i år?
nej, var redan galet kär!

20. Hur många one night stands?
inga!

21. Favoritprogram på TV?
herregud. typ top model som alltid.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
det gör jag säkert..

23. Bästa boken du läste i år?
böckerna om Elsa!

24. Största emusikaliska upptäckten?
icona pop, swedish house mafia osv.

25. Något du önskade dig och fick?
en fin lägenhet i sundsvall!

26. Något du önskade dig men inte fick?
en miljon..

27. Årets bästa film?
breaking dawn part 2 och johan Falk-filmerna!

28. Vad gjorde du på din födelsedag år 2012?
kommer knappt ihåg.. hade väl släkten över på fika och fick paket och grejer :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, klart det finns.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
tråkig. som alltid. jeans och tröja. swag!

31. Vad fick dig att må bra?
chrille, familjen, vänner, nya vänner, ny stad!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
channing tatum, alltid!

33. Vem saknade du?
saknade ju min familj och mina vänner väldigt mycket hela tiden. gör det nu med!

34. De bästa nya människorna du träffade? sandra! och kanske några sköna människor som matilda pluggar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar