26 januari 2013

26 jan

känner mig sliten och illamående idag. laddar just nu för ett pass på hemköp 15-22. lönehelg=mycket folk=mycket att göra=tiden kommer gå fort.
igår beställde jag och chrille nya lampor till lägenheten! hade först hittat en perfekt lampa som fanns i både svart och vit men leverans på den skulle inte ske förrän i april och så länge kan man ju inte vänta. färgerna hemma hos oss är svart, vit, silver och lila så jag ville ha vita lampor till köket och svarta till vardagsrummet. hittade tillslut andra svarta lampor som jag beställde och gick sen till clas ohlson och köpte två vita! dom är perfekta, båda har silverfötter så dom passar hur bra som helst hemma hos oss!
nu ska jag göra mig iordning och dra till jobbet. när jag kommer hem ikväll ska jag äta ben and jerrys och imorgon ska jag ta en fet sovmorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar