19 maj 2014

måndag

har varit ledig i helgen och gjort ingenting alls. så skönt. har njutit av det fina vädret bara och tagit det lugnt.
idag var det dags att komma igång med löpningen igen efter två veckors uppehåll. det gick inte bra. 3 km sen dog mina lungor och jag som är så dum i huvudet hade ju inte med mig min astmamedicin som jag nu så duktigt fixat. så det fick bli 3 km löpning, 2 km promenad och senare ska jag ta en 3,5 km promenad till jobbet så jag i alla fall rört på mig ordentlig idag. är också inne på dag 15, alltså hälften, på min ab-challenge. 85 situps, 34 leg raises och 1 min 20 sek planka var det idag. börjar bli slitigt nu!
nu ska jag äta lunch och sedan traska iväg till jobbet. har ju hittat Hannah och Amandas podcast nu och förstår inte hur jag kunnat missa den? fantastiska människor och det finns över 100 avsnitt så jag plöjer igenom flera om dagen nu. passar perfekt till promenader!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar