6 maj 2014

last week/this weekend/today

igår började jag en 30dagars challenge som ser ut såhär! är inne på dag två alltså och det är fan redan lite jobbigt. 28 dagar kvar.
köpte världens finaste bikini förra veckan! sommarens favorit 
firade Valborg med fina isabell. åt tapas och drack mängder med vin
var på spa i helgen för att fira min fina storasyster som fyllt 40! 
hade helt klart en helt fantastisk helg och allt var över förväntan.
innan vi åkte tillbaka till sundsvall hann jag med att träffa mina tre favoritkillar. världens bästa, finaste och mysigaste ungar. önskar jag hade er nära jämt.
och säga ser jag ut just nu! testar en ny ansiktsmask och tar en paus i städningen. är ledig idag och har varit ute på ett träningspass. igår fyllde lina år så ikväll ska vi ut och äta tapas! godaste som finns och med väldigt fint sällskap!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar