18 oktober 2012

ibland. jag vet inte. har varit bitter i flera dagar. inte känt mig pepp på någonting. varje dag den här veckan har det varit någonting som gått åt helvete. idag var ju inget undantag heller.
jag kör igång ugnen för att jag ska göra frukostmackor. sitter i soffan med tvn på och plötsligt smäller det till i köket och allt stängs av. provar alla lampor och inga funkar. provar att sätta i mobilladdaren men det funkade inte heller. ringer chrille och frågar vad jag ska göra. ringer mitthem och dom säger att det ska komma hit ett gäng gubbar som ska kolla på säkringarna. under tiden sitter jag med 5% batteri på mobilen, två datorer som inte har något batteri, inget internet och ingen tv och bara stirrar. får senare reda på att spisjäveln är trasig. sladden hade nästan börjat ta eld och som tur var så blev det inte värre än att den slog ut alla säkringar. så nu sitter jag här och väntar på nya elgubbar som ska komma och laga spisen. dom satte i alla fall igång elen åt mig igen så jag kunde ladda telefonen! jag säger ju det. ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar