26 oktober 2012

i helgen hade jag mina fina vänner hemifrån här på besök. det var bra för själen. hade en riktigt fin helg och den kommer jag kunna leva länge på här uppe i norr. vi shoppade, kollade på innebandy och gick ut på krogen. perfekt helg!
häromdagen fick jag för mig att jag ville ha en ny jacka. har en vinterjacka och sedan har jag en massa jackor som inte värmer ett dugg. så beställde hem en "mellanvarm" jacka, eller vad man ska säga. ångrar inte det en sekund! snyggaste jackan jag äger! så nu har jag shoppat tillräckligt för hela vintern typ. handlade även en del till lägenheten. massa mysiga ljus och sånt, så nu har vi det riktigt mysigt här hemma! när chrille kommer hem ska vi göra varma mackor och mysa i soffan. bra jävla torsdag! är dessutom ledig även imorgon. life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar