1 augusti 2012

these days

typ såhär ser mina dagar ut:
vaknar kvart över sex när chrille går
upp och är vaken tills han går till jobbet. kollar lite på mobilen innan jag somnar om och vaknar upp någon gång vid elva. äter frukost. ligger vanligtvis i sängen framför tvn hela dagen och kollar på one tree hill och den här veckan har det blivit os. tänker varje dag att jag ska ut och gå eller springa men än har det inte blivit av. sjukt jävla tråkigt att vara ensam.. när chrille kommer hem vid fyra och åker och tränar. kommer hem igen efter åtta och då lagar jag/vi mat. käkar och sen är det dags att sova igen. tro det eller ej men dagarna går ändå ganska fort.
jag är ju egentligen inte en sån som håller ordning på månader och dagar. men idag vet jag i alla fall att jag och min andra halva har haft två och ett halvt fina år tillsammans. om exakt två månader får vi våran nya fina lägenhet och jag längtar så att jag håller på att dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar