16 augusti 2012

haircut

idag var jag äntligen och klippte mig! har hittat min frisör nu i alla fall, känns tryggt och bra och jag blev för en gångs skull jättenöjd! nu kan man äntligen dra fingrarna genom håret utan att fastna i alla tovor eller riva av hälften. snart ska jag nog gå dit och köpa ett lite bättre schampo och hårprodukter så jag håller koll på trasslet!
det är en sjukt fin dag idag! 22 grader i solen, längesen det var det. tyvärr är ju jag allergisk mot gräs och dom har precis klippt gräset i parken här bredvid (jag provade att ligga ute i en timme men det gick inge bra) och eftersom vi inte har någon balkong och jag har tvättid idag så får jag stanna inne! det suger. om det är fint väder imorgon ska jag springa fort som fan till sidsjön och hoppas att jag lyckas haffa en brygga vid sjön! sen på kvällen är det premiär för snabba cash 2!

1 kommentar:

  1. jättefint hååååwr :) jag behöver också få mitt klippt, haru nåt förslag på vad jag borde be om eller ska jag bara toppa det? hehe :)

    SvaraRadera