9 augusti 2012

on the streets we walk

fy. fan. jag är helt förstörd. söndag, måndag, tisdag, onsdag och idag har jag och matilda varit ute och traskat ungefär en och en halv timme varje dag. vi har haft två olika rundor vi har gått. den enda runt en jättefin sjö och den andra upp för helvetestrappan upp till norra berget. och idag fick vi för oss att gå upp för TVÅ gånger. det var ta mig fan lättare sagt än gjort men är
grymt stolt över att vi faktiskt gjorde det. när vi sen skulle ta oss runt och ner igen efter andra omgången i trappan var benen som spagetti och jag tror det tog mig mer än en halvtimme att ta mig hem från stan vilket i vanliga fall tar max tjugo minuter. och så började det regna.
nu ska vi se till att hålla igång det här på riktigt! vila i helgen och sen kör
vi igen! nu har jag precis druckit upp min smoothie och ligger och fryser i sängen. ska snart dra på mig kläder och dra ner till stan igen och fixa lite saker som man tydligen måste fixa själv när man har flyttat hemifrån och blivit vuxen! so much fun..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar