21 augusti 2012

Flen, Flen solsken!

på torsdag tar jag och matilda bilen ner till flen! hem, kan man kalla det också om man vill. fast det är det ju inte riktigt längre. men bara tanken på att jag ska få åka hem och träffa min fina familj ger mig rysningar. det var inte jättelänge sen vi sågs men saknar dom redan så mycket att det gör ont. är sjukt fullbokad hela helgen med folk jag ska träffa och kräftor som ska ätas och små söta barn som ska pussas på.
om två veckor börjar jag jobba! imorgon är det introduktionsmöte där jag förhoppningsvis får reda på alla mina arbetstider och så vidare. ska bli så jävla kul att få börja göra något
om dagarna så man för en gångs skull kommer kunna njuta av att vara ledig. just nu är det bara fruktansvärt tråkigt!
något som jag i alla fall är sjukt stolt över är att jag inte har internetshoppat någonting sen jag flyttade hemifrån! det är fan en stort steg i rätt riktning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar