6 augusti 2012

Sundsvall levererar

nu har äntligen matilda anlänt till sundsvall! mår hur bra som helst med allt som händer runt omkring mig just nu. igår och idag var vi ute och tränade. 7 km igår och 9 km idag! nu kommer jag aldrig ha någon anledning att ligga inne, ut och kör!
idag var jag på arbetsförmedlingen i två timmar och jag fattar inte hur jävla svårt det ska vara med allt hela tiden. nu är jag tvungen att gå på tre jävla möten, bara för att jag vill ha ersättning för en månads arbetslöshet. sinnessjukt. satt i kö ungefär 1 timme och tjugo minuter av de där två timmarna. usch.
i lördags när jag och sabine (chrilles pappas respektive) var och shoppade hittade jag de bästa jeansen i världshistorien! på cubus av alla ställen som finns. har alltid såååå svårt att hitta jeans som inte är stretch men där dök dom upp som från himlen, typ.
kommer bo i dom!
ikväll ska vi på fotboll, GIF Sundsvall mot DIF. kan bli kul!
jag gillar sundsvall. allt har hittills gått som planerat och vi har haft en jävla tur kan man väl säga. livet leker på i norrland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar