31 januari 2014

jag mår bra! tränar som en idiot och har hittat kärleken i löpningen och gruppassen. ställde mig på vågen igår. det gör jag aldrig i vanliga fall, för det spelar ingen roll egentligen. men ville ändå se om det blivit någon skillnad sedan sommaren. och det hade det. kändes bra i hjärtat.
idag har jag testat att äta havregrynsgröt för första gången i hela mitt liv typ. har aldrig tyckt att det sett spännande ut därför har jag aldrig ens smakat. köpte hem pauluns supergröt med blåbär och hallonsmak och den var väl helt okej. kommer nog ta ett tag innan jag tycker att det är gott.
imorgon är det en stor dag. imorgon har jag och christoffer varit tillsammans i fyra år. fyra år. det är lång tid. och fan vad fort det har gått. älskar honom mer och mer för varje dag som går. han är en helt fantastisk människa på alla sätt. han är allt för mig.
mysiga som vi är så ska vi gå på spa och fira! premiär för oss båda. sen blir det middag hemma och mys hela kvällen. är så jävla lycklig över att ha honom i mitt liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar