4 september 2012

tisdag

första dagen på nya jobbet på delicato idag, kan man säga. blev en kort dag på 12-16, eftersom vi inte har öppnat butiken än så fanns det inte så mycket att göra så vi stod/satt mest och tog det lugnt och pratade och gick igenom lite i kassan  boch sådär. känns sjukt skönt att komma igång nu! mina arbetskamrater, som bara är tjejer, verkar hur bra som helst och det gör ju det hela mycket enklare. så på torsdag börjar allvaret kan man säga.
imorgon ska jag faktiskt handla kläder. måste införskaffa mig fler svarta par jeans att ha när jag jobbar. har hittat de perfekta svarta jeansen på cubus så ska springa dit och haffa två par imorgon! hoppas på att få med mig matilda om hon kan piggna till från sin förkylning. håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar