23 september 2012

ännu en vecka i sundsvall är över. måste säga att jag på riktigt börjar få känslan av att det är här jag bor. och ska bo. i alla fall de närmsta två åren. imorgon påbörjas sista veckan i lägenheten, sen flyttar vi oss till hamnen till våran nya fina lägenhet. har längtat i två månader efter det här. ingenting får gå fel nu.
eftersom min fina andra hälft har legat sjuk i veckan och varit ynklig så har han ju såklart också smittat ner mig med en jävla förkylning. kurerade mig hemma hos matilda och malte ikväll med tacos och xfactor. perfekt avslut på den här veckan!
och här uppe börjar det kännas att vi går mot kallare tider. tre grader varmt (kallt?) stod termometern på när jag åkte hem. i år hoppar vi nog över höstjackan och går direkt in på vinterjackan istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar