3 september 2012

september

okej. det är redan september. det är nu det kommer börja hända saker! imorgon börjar jag äntligen jobba och egentligen är det lite blandade känslor. är nervös och vet att jag kommer att tycka att det är jobbigt eftersom jag legat hemma så länge, men samtidigt är jag sjukt taggad på att få börja göra någonting och komma in i lite rutiner. och så är det ju inte ens en månad kvar tills vi flyttar nu heller! det är faktiskt bara tre och en halv vecka kvar. längtar lite, typ!
har hängt med matilda hela helgen. myste till det i fredags och gjorde tacos och cheesecake. i lördags åt vi kräftor hemma hos hennes kompis natalie och sen var vi ute en sväng. igår låg vi hemma i matildas säng och käkade pizza och godis och kollade på tv. skön helg!
idag måste jag tvätta och skruva isär sängstommen så vi kan kasta den åt helvete och köpa en ny :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar