18 september 2012

from a small town, to this

nu är det bara lite mer än en vecka kvar. jag. dör. av längtan, såklart! om en vecka ska jag ringa och få bekräftat när vi får nycklarna. har aldrig längtat efter något så mycket i hela mitt liv. att få känna att man är hemma. jag är inte hemma här just nu.
är svinhungrig, men orkar inte göra frukost. är sugen på en promenad, men orkar inte ens kliva upp ur sängen. och att vi endast har 1an 2an 4an och 6an att titta på på tv gör mig förbannad. hade nästan hellre jobbat idag än att ligga här!
imorgon ska jag jobba och sen skynda
röven av mig och hämta upp sandra och sen ska vi gå på chrilles och lagets premiär i Superligan! är sjukt taggad. och även fast jag hatar att säga det, stolt. är faktiskt stolt över honom för att han orkar och har tagit sig hit. resten spelar ingen roll, hur allt blir spelar ingen roll. men han har tagit sig hit. stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar