27 september 2012

flyttpackar!

igår fick vi äntligen nycklarna till nya lägenheten! igårkväll åkte vi dit och planerade hur allt ska vara. det första chrille säger till mig när han kliver in i vardagsrummet är "jessica!!!! vi kan ju köpa en projektor och projektorduk!!!" ja, så vi ska tydligen bli med hemmabio. inte mig emot!
jag hatar att packa. allt är dammigt, smutsigt och tungt. att dessutom göra det själv är inte så kul. tar paus var femte minut typ. orkar inteeee.
har hittills packat ner allt jag kan i köket, vitrinskåpet och kläder. har typ hälften av mina kläder kvar och alla chrilles. kommer ju som tur var en dag imorgon också så hinner förhoppningsvis med en hel del
då också! tur är ju att vi inte har så mycket saker utöver köksgrejer och kläder.
snart ska jag ta mig till chrilles jobb och sen ska vi åka och köpa ett playstation och FIFA 13.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar