14 april 2014

sunday rain

i fredags var vi på kalas hos Fanny och Robin som fyllt 24 respektive 25! mycket trevligt och mycket gott småplock blev vi bjudna på. åt korv och brie tills jag sprack, men höll mig undan från chipsen! ;) gick hem skapligt då jag började jobba kl 7 på lördag morgon. sov ca fyrs timmar och var totalt förstörd när jag kom hem. blev inte mycket mer av den lördagen. igår var det samma visa, jobb 7-15. solen lyste och jag var så sugen på löpning så sagt och gjort. snörade på mig skorna direkt när jag kom hem sprang ut. när jag sprungit 100 meter började det spöregna, som från ingenstans.. men jag tog mig igenom 5.2 km på ny bästa tid utomhus, 29 minuter! kände mig stolt, pigg och glad efteråt och åt en riktigt brak-söndagsmiddag med chrille. 
idag blev det långpromenad med Malte som träning tillsammans med isabelle och en liten catch-up om helgen! jobb ikväll och sedan två dagar ledigt innan kort jobbpass på torsdag och sen hemresa!!!!!! längtar ihjäl mig. så less på det här stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar