10 april 2014

något jag verkligen hatar är att sova bort en dag. förut kunde jag sova till 12 och inte göra något på hela dagen vilket förstör HELA dagen verkligen. så kände jag igår. vaknade 11 och åt inte frukost förrän kl 12, vilket då förstörde alla mina rutiner. i vanliga fall går jag upp mellan 8-9 och äter frukost och går sedan och tränar. i två veckors tid har jag dessutom tagit hand om Matildas hund på lunchen och varit ute och gått med honom vilket gjort att jag varit tvungen att gå upp tidigt för att hinna med allt. finns inget bättre än att sitta på kvällen och vara trött med nöjd med allt man hunnit med.
så idag gick jag upp 9, åt frukost och vid halv 11 gick jag och hämtade Malte. var ute med honom och 12.05 var jag på MC på gymmet med isabelle. nu ska jag duscha och äta lunch och ska sedan jobba 16-22. vet att när jag kommer hem ikväll så kommer jag har mycket energi kvar tack vare att jag tagit vara på dagen! 
hämtade en liten rolig leverans från muskelbygget idag också med lite questbars som jag har velat testa jättelänge! upp till bevis om de är så goda som de verkar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar