9 april 2014

nya tag


onu tar jag nya tag med bloggandet. och för er som läser (har ingen aning om ifall det ens är någon som gör det..) så kommer det vara mycket träning, mat och.. ja typ det. för det är typ det livet består av nu. och jobb. men vem dan bryr sig om det.
sedan jag skrev sist har jag hunnit fylla år. 23 år. födelsedagar är det bästa jag vet och den här blev inget undantag! för er som inte vet så har jag världens bästa pojkvän som gav mig en IPAD i present! visste inte om jag skulle skratta eller gråta, men glad så in i helvete blev jag. har utvecklat ett lite osunt förhållande till den nu..
jag kommer kanske se det här nya med min blogg som en liten träningsdagbok och så. samt lägga ut mycket bilder på ny mat jag håller på och testar! är man inte intresserad så behöver man ju inte vara det helt enkelt, och vill man ha recept får man säga till. mest för min egen skull och jag sitter inte här och tror att en jävel ens kommer bry sig. men det sparas för mig! i april har jag chips/godis nolltolerans också och det ska nog gå bra! en vecka har gått.. ;)
bjöd över mina fina vänner på födelsedagsfika! då hade jag bakat nyttiga kanelbullar, morotskaka och chocolate chip cookies. fick riktigt fina presenter och mådde riktigt asbra i deras sällskap! tack för det, världens finaste vänner <3
i present av lina och matilda blev jag utbjuden på middag på e-street och innan fick jag rosebubbel och jordgubbar hos matilda. åt hjortfilé och pannacotta till efterrätt och var dömätt och nöjd efteråt!
igår testade jag att göra en ny maträtt hemma. torsk i foliepaket! gott och enkelt. 
idag var jag och isabelle ute och sprang 6 km i det fina vädret! hur skönt som helst och jag var helt död efteråt. ikväll ska jag laga hemmagjorda chicken nuggets!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar