22 mars 2013

22 mars

alltså. jag vet att det är väldigt mycket innebandy just nu, men jag kan fan inte låta bli. granlo håller på att göra någonting som ingen trodde på i början av den här säsongen. nu har man tagit kvartsfinalserien till en femte och sista avgörande match. den går av stapeln på måndag och självklart ska vi dit!! det kommer att gå en supporterbuss från sundsvall, alltså en hel busslast med granlofans och jag är så taggad att jag håller på att dö. KAN HELGEN GÅ FORTARE? första gången jag vill att helgen ska springa fram.
igårkväll. ja, vad säger man? granlo bk. fy. fan. så jävla duktiga. är så sjukt stolt över dem och oavsett vad som händer på måndag förtjänar de allt stöd och all cred i världen. det här trodde vi inte var möjligt, att pressa de trefaldiga mästarna storvreta till en sista avgörande match. om granlo vinner på måndag så bokar jag fan i mig en biljett till sm-finalen på en gång. där hör de hemma!
jobb ikväll, 16-22. en annan bra sak med måndag är att jag äntligen får LÖN för allt jävla slit jag har fått stå ut med i februari. livet är så jävla fint just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar