11 mars 2013

11 mars

över helgen fick vi finbesök! i fredags kom chrilles lillasyster och pappa hem till oss i Sundsvall. behövde verkligen lite sällskap hemifrån, lider av sjuk hemlängtan just nu. ungefär en månad kvar tills jag kan åka hem!!
i fredags efter att jag slutade jobba åkte jag raka vägen till allstar och åt middag med carro, chrille och stefan! blev sen en lugn kväll med kortspel och skratt. hade verkligen saknat dom!
i lördags var det dags för match! den så
jävla viktiga matchen som innebar allt eller inget för granlo bk. typ det här jag har flyttat hit för, som betyder så jävla mycket. granlo klarade pressen och är nu i SLUTSPEL i Superligan!! hur sjukt?! dessutom är dom bästa nykomlingen i ssl genom tiderna. på torsdag börjar slutspelet och nu har dom ingenting att förlora. det här trodde vi inte för ett halvår sen. efter matchen blev det thaimat och uppladdning inför kvällens slutspelsfest. tyvärr blev chrille dålig så han kunde inte följa med.. men jag drog med mig carro hem till fanny och sen drog vi vidare till oscar. måste fan säga att jag aldrig har haft en bättre utekväll. jag och carro landade innanför dörren hemma vid halv fyra någonstans. så jävla grym kväll, den kan jag leva länge på!
igår mådde man inte så bra. och inte idag heller! har blivit förkyld vilket stör min träning! får väl köra dubbelpass när jag blivit frisk igen. ska inte göra ett jävla dugg fram till kl 16 när det är dags för jobb.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar