15 november 2012

it all starts right here

samtidigt som jag älskar att vara ledig så hatar jag det. när jag är ledig är alla jag känner här i sundsvall på jobbet eller har annat för sig. och nej, jag känner ju inte så många än heller! jag hade i alla fall tur idag att jag bara behövt vara ensam typ halva dagen!
efter lite bad news imorse åkte jag med chrille och käkade lunch. blev även en lunch nr 2 med matilda på coffeehouse någon timma senare. allt för sällskapet! har ju känt mig rätt så hängig i ett par dagar men det börjar ordna sig nu. så imorgon ska jag upp med tuppen och traska till gymmet och sen är det jobb 12.30-19.00 som gäller. imorgonkväll ska jag dessutom få middagen lagad åt mig tills jag kommer hem! det händer ju inte allt för ofta. på lördag är det bortamatch för granlo igen, men som tur är bara i stockholm så chrille blir inte borta över natten så jag får sovsällskap! matilda ska även vara mitt sällskap under lördagskvällen. idag när vi sågs kändes det som att vi inte setts på hur länge som helst, trots att vi bor i samma stad. trots jobb hela helgen ser jag ändå fram emot den. cash is king! på söndag röstar jag för bio och den nya twilight!
snart ska jag laga mat och när chrille kommer hem ska vi titta på matchen från i söndags och äta jordgubbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar