25 maj 2012

vilken. jävla. dag. alltså, jag vet inte vart jag ska börja eller sluta. löningsfredag=kaos på jobbet. om man lyckas ta sig till jobbet, vill säga. och det höll ju på att gå åt helvete för mig redan imorse. tågförsening som började med tjugo minuter blev till två timmar, som ledde till att jag var tvungen att åka buss. kom till jobbet en och en halv timma försent. till kaos. kassor som var trasiga, tusen miljoner människor och tusen miljoner kollegor. ÖVERALLT! och två timmars övertid. eller ja egentligen blev det ju bara en halvtimmes övertid eftersom jag kom försent, men ändå. är helt slut i huvet och jag orkar typ aldrig mer gå tillbaka till jobbet. tyvärr ska jag dit imorgon igen. men sen är jag ledig fram till torsdag. typ gråter av lycka.
har hur som helst utöver allt skit idag haft två kanondagar hemma hos min andra halva. som jag snart kommer få bo på heltid under samma tak med. längtar ju liiiiite bara.
men mitt i all glädje så försvann en del av min familj idag. våran sista lilla kisse avlivades idag. och det känns faktiskt tomt. ingen som kommer komma springandes när man kommer innanför dörren varje dag. kommer sakna hennes ständiga jamade och skrikande, trots att jag mer än ofta svurit åt henne när hon inte hållit käften. men man har ju ofta svårt att uppskatta det man har när man har det. hon har varit en del av våran familj i sjutton år. sjutton år av mitt tjugoettåriga liv. sov gott nu, fina kissen <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar