2 maj 2012

they're selling razorblades and mirrors in the streets

dålig uppdatering här. men har inte haft tid, lust eller nånting faktiskt. livet rullar på ganska fort just nu med ganska mycket beslut som ska tas, teori som ska pluggas, bil som ska köras och jobb som ska jobbas. är trött i hela huvudet med har aldrig sett fram emot en sommar så mycket som den här.
i helgen var vi i Sundsvall, jag och min andra halva. nyttigt och vettigt besök. valborg spenderades i Gnesta med christoffer och lite mer fint och härligt folk. som sagt, livet rullar på bra!

1 kommentar:

  1. oj höhö, upptäckte nu att jag idag köpte en precis likadan rymd-tröja som du har på bilden (tror jag, de är iaf väldigt lika - är din också från gina?). hoppas det inte gör nåt, och att du inte tror jag snott din om jag råkar ha på mig den i flen nån gång ;)

    SvaraRadera