10 maj 2012

nu är det på riktigt. har suttit i en och en halv timme och sökt jobb. eller ja, registrerat mitt cv på en massa olika butikers hemsidor. och det känns bra. förutom att ryggen tar stryk av att sitta framåtböjd i en soffa. men nu lägger jag ner för idag. räknar till åtta ansökningar idag. fortsätter med resten som bara kan göras över telefon en annan dag.
ja, för såhär ligger det ju till. jag ska flytta. men jag ska inte flytta själv. min andra halva hänger med. eller det kanske snarare är så att jag hänger på honom. till sundvall. känns sjukt. och bra. igår satt vi och kollade på lägenheter och det gör ju det hela ännu mer sjukt och på riktigt. sjukt på ett bra sätt, ska påpekas.
nu håller jag tummarna för att jag får jobberbjudanden överallt så jag bara kan välja och vraka själv. det vore ju awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar