4 april 2013

4 april

hade en mysig dag igår. tog en långpromenad på morgonen i solen och lyssnade på michaela och dashas blogpod. tog en sväng förbi ica och köpte med mig frukost hem. massa frukt och färska frallor. chrille blev glad!
myste på i soffan och tog en långpromenad till för att lyssna på ytterligare en pod. otroligt bra tjejer det där. de får fram allt som man funderar på.
när jag kom hem blev jag sugen på att baka bullar. gjorde det samtidigt som jag lagade mat. chrille blev glad igen!
vi har båda dragit på oss någon jävla förkylning så det är nässpray och halstabletter överallt. solen skiner idag också men jag orkar inte ens gå ut innan jag ska iväg och jobba. känner att det kommer bli fem jobbiga jobbdagar som jag har framför mig. speciellt lördagens 12timmars. dö.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar