17 april 2013

17 april

ligger helt död i sängen. kommer inte upp. har sån sjuk träningsvärk i benen. började träna igår igen efter typ fyra veckors uppehåll och det märktes att jag inte rört på mig på ett tag. ska försöka ta mig till gymmet om en stund.
igår var en bra dag. började med en promenad i solen med Michaela och dashas blogpod i öronen. kom hem och åt frukost ute i solen med chrille. åkte och storhandlade mat så nu är hela frysen och kylen full. låg i soffan och gosade en stund sen gick jag till gymmet och körde ben och gick en timme på bandet. sen blev det kungmiddag och tvmys resten av kvällen. verkade som att vi fick bästa vädret igår! klagar inte. körde solningspremiär på baksidan. känner på mig att jag kommer spendera en hel del tid där ute. ska börja kolla på utemöbler idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar