5 februari 2013

5 feb

godmorgon! typ.
hade svårt att somna om efter att chrille gick upp imorse. lyckades i alla fall och råkade då vakna strax efter elva.. jag som skulle till gymmet rätt så skapligt hade jag tänkt! men har inte ens varit där än. det är ta mig fan snöstorm ute och trots att det bara tar fem minuter att gå dit så finns det inte en chans att jag ger mig ut och går idag. får helt enkelt köra ett eftermiddagspass istället för morgon sen när chrille kommer hem med bilen.
alltså. jag såg fram emot att göra kokospannkakor till frukost/lunch idag. men vi hade ingen mjölk.. ingen grädde heller. då kände jag att jag skulle prova på att äta keso med bär. fy. fan. vad äckligt! vidrigaste jag smakat. och jag älskar ändå keso, men det var fan inte gott. får nog handla mjölk sen så jag kan få kokospannkakor imorgon istället!
min första lediga dag för övrigt på åtta dagar ju! njuter för fullt, men känner att jag blir rastlös. ska köra hååååååårt på gymmet sen!
bokade tid för att göra mina naglar igen. och kunde inte få en tid förrän 27 mars!? helt sjukt. men då hinner jag få två löner innan det så det är ändå helt okej. plus att jag kommer ha fina naglar på min födelsedag!
nu ska jag vila lite till.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar