19 februari 2013

19 feb

har ju suttit och dregglat över den här tröjan ett tag nu. men jag tycker att den är för dyr, så jag tänkte önska mig den i present av chrille när jag fyller år. idag var jag inne på peaks hemsida och såg att det var rea på den! 40% rabatt och fanns endast storlek small kvar. visade den då igen för chrille och då tar han ifrån mig min telefon och köper den åt mig! haha alltså, jag blir löjligt glad av såna småsaker. har jobbat som en idiot och kommer jobba ännu mer en tid framöver och har fan inte kunnat unna mig någonting typ. han tyckte jag var värd den. han är fan bäst! han har precis ordnat så att jag kan ta mig igenom den här helvetesveckan och alla andra jävla veckor. han ska få SÅ fina presenter när han fyller år. världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar