1 december 2012

seven days a week

finns få saker jag hatar så mycket som snö. på riktigt. och jag sitter då här och vet att jag absolut inte bor på rätt ställe. enligt nyheterna var snöovädret värst i Sundsvall. jo, jag förstod nog det. hade knappt en käft i butiken på hela dagen och att ens själv ta sig dit var ett äventyr i sig. just nu är jag lack på alla som tycker om snö. dom som gör det i Sundsvall idag har definitivt ingen bil som ska skottas fram, tre jävla gånger samma dag. ja, jag är fruktansvärt bitter. men nu har det slutat snöa ÄNTLIGEN och imorgon väntas tydligen mer snö och en ny jobbdag. kill. me.
har i alla fall haft en mysig kväll med han som gör mitt hjärta helt. ätit hemmagjord pizza och kollat på så mycket bättre. hög mysfaktor!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar