26 december 2012

julafton 2012

har haft en perfekt jul! trots att det tog sju timmar att åka hem i lördags så var det värt det. började med hemmagjord pizza och julklappsbyte med världens bästa lina i lördags. söndagen spenderades med familjen och uppesittarkväll. på julafton kom hela syskonskaran med barn hem till mamma och pappa för jullunch och julklappsöppning. efter kalle packade jag bilen full och åkte hem till chrilles mamma och åt julmiddag och öppnade paket! sedan vidare ut för att träffa släkten på chrilles pappas sida. hann alltså med att vara på tre ställen på julafton, vilket kändes i huvet igårkväll när vi kom hem. har sovit dåligt hela helgen så igår när vi åkt bil i ca fem timmar så gick vi och la oss redan 21.30, som två riktiga pensionärer. är 100% nöjd med alla klappar jag fick och allt jag gav bort!
idag är det gameday och forever alone som jag är så ska jag titta på matchen ensam. det kvittar ju egentligen när man ändå inte känner nån. jag kommer nog vråla lika mycket ändå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar