12 april 2012

den här grejen med twitter förstår jag inte riktigt än. gjorde ett konto för flera månader sen, men har inte tålamod som räcker till för saker jag inte förstår så jag gav upp ganska snabbt. tog dock tag i det igen igår, för att försöka mig på att förstå den här hysterin kring det. och jag förstår lika lite idag som jag gjorde igår. och som för några månader sen. men det verkar okej, jag ger det en chans. men jag håller mig nog till instagram istället.
ja, det här med köpstoppet går jävligt bra. faktiskt, på riktigt! och jag vet att det inte var någon som trodde att jag skulle klara att ha köpstopp i en månad, men jag är snart där. när lönen kommer och körkortet är klart så ska det investeras i en ipad. typ som en belöning till mig själv för att jag är så jävla awesome ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar